stinaberglund

Direktlänk till inlägg 28 juni 2011

hoppar du kan jag lova att jag hoppar med dej ! <3

Av christine Berglund - 28 juni 2011 18:24

  saknaden svider, vill bara komma till dej och krama dej.

du är en så otroligt härlig tjej!

saknar dej enormt så de finns.... inte ord!

alla gånger vi skrattat tsm och allt de vi gjorde,

vi kan inte tillåta att de ska få försvinna.

jag vill vara med dej för att du är en del av mej som

jag inte kan klara mej utan evelina eriksson kock jag älskar dej!

jag skriver de inte utan jag menar de verkligen vi skulle ha

tagir mer vara på tiden för en dag kan de vara borta.

hoppar du så kan jag säga att då kommar jag rent med dej !

älskar dej hoppas du förstår hur mycke du verkligen betyder för mej.

jag kommer alltid stå på din sida. <3

 
 
Evelina

Evelina

28 juni 2011 18:43

Stina jag älskar dig så sjukt mycket, saknar dig enormt!! Tiden flyger förbi, det var så länge sen nu! Längtar tills jag får krama dig och prata med dig.. Bara ha dig brevid mig <3

http://www.byeveliina.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

</3

Av christine Berglund - 9 augusti 2011 18:47

jag börjar tappa styrkan jag börjar tappa allt.  

Av christine Berglund - 8 augusti 2011 16:32

hej alla läsare jag kommer blogga på både denna blogg och www.stiinnah.blogg.se så titta gärna in om ni känner för de :) Pusshej!   ...

Av christine Berglund - 29 juli 2011 21:53

jag drar tbx till min gamla blogg www.stiinnah.blogg.se

Av christine Berglund - 27 juli 2011 17:50

     älskar dej tintin (kusin) <3     

Ovido - Quiz & Flashcards