stinaberglund

Direktlänk till inlägg 28 juni 2011

allt har runnit ut, äve hittat sitt slut.

Av christine Berglund - 28 juni 2011 01:46

allt skit som jag fick ta, du är fan inte värd de, men nu vet jag vars jag står och jag behöver dej inte vi bröt av våra band och dom gick av på mitten.

jag har kastat våra bilder, jag har saknat och glömmt.

jag går under varje dag och försöker att bli glad men nu slutar jag försöka de bli endå aldrig bra. jag duger aldrig till någonting vad jag en gör.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

</3

Av christine Berglund - 9 augusti 2011 18:47

jag börjar tappa styrkan jag börjar tappa allt.  

Av christine Berglund - 8 augusti 2011 16:32

hej alla läsare jag kommer blogga på både denna blogg och www.stiinnah.blogg.se så titta gärna in om ni känner för de :) Pusshej!   ...

Av christine Berglund - 29 juli 2011 21:53

jag drar tbx till min gamla blogg www.stiinnah.blogg.se

Av christine Berglund - 27 juli 2011 17:50

     älskar dej tintin (kusin) <3     

Ovido - Quiz & Flashcards