stinaberglund

Alla inlägg under juni 2011

Av christine Berglund - 28 juni 2011 18:24

  saknaden svider, vill bara komma till dej och krama dej.

du är en så otroligt härlig tjej!

saknar dej enormt så de finns.... inte ord!

alla gånger vi skrattat tsm och allt de vi gjorde,

vi kan inte tillåta att de ska få försvinna.

jag vill vara med dej för att du är en del av mej som

jag inte kan klara mej utan evelina eriksson kock jag älskar dej!

jag skriver de inte utan jag menar de verkligen vi skulle ha

tagir mer vara på tiden för en dag kan de vara borta.

hoppar du så kan jag säga att då kommar jag rent med dej !

älskar dej hoppas du förstår hur mycke du verkligen betyder för mej.

jag kommer alltid stå på din sida. <3

Av christine Berglund - 28 juni 2011 02:20

   

 jag älskar dej !

 
Av christine Berglund - 28 juni 2011 01:46

allt skit som jag fick ta, du är fan inte värd de, men nu vet jag vars jag står och jag behöver dej inte vi bröt av våra band och dom gick av på mitten.

jag har kastat våra bilder, jag har saknat och glömmt.

jag går under varje dag och försöker att bli glad men nu slutar jag försöka de bli endå aldrig bra. jag duger aldrig till någonting vad jag en gör.

Av christine Berglund - 23 juni 2011 18:24

hejhej igår var jag och elli och bowlade och sen åt vi på sibylla mumms..

men iaf så sen så åkte vi till hennes stuga och gjorde en fågel skrämma.

den blev ju stilig hahaha:D men ja sen sovde vi där och chillade runt osv..

just u ser jag tv och har varit i storön och badat och solar med mammi och ewe.

sen varit ute osv... hejhej/ stinaberglund   

Av christine Berglund - 23 juni 2011 17:35

SENASTE:

 1. Personen du tänkte på? - erik

2. Personen du kysste? - erik

3. Gången du spydde? - ingen aning

4. Gången du grät? -typ ca en vecka sen elr nå ;)

5. Pizzan du åt? - vezuvio

6. Gången du var i göteborg? - ingen aning

7. Gången du var i stockholm? - typ nå månader sen

8. Gången du var full? - har aldrig varit.

9. Gången du var hög? -?

10. Personen som såg dig gråta? - typ anny.

11. Svart eller vitt? - både och.

12. Hund eller katt? - typ katt.

13. Ut och festa eller hemma och mysa? - hemma brukar int festa.

14. Tv-spel eller datorspel? - dataspel

15. Singel eller upptagen? - vet inte.

16. Lunarstorm, helgon eller playahead? - ?

17. Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad

18. Big brother eller paradise hotel? - vet inte.

19. Svart hår eller blont? - typ svart.



för tillfället

20. Blåa ögon eller bruna? - beror på utseende

21. Choklad eller lakrits? - choklad

22. Göteborg eller stockholm? - båda

23. Högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt

24. Coca cola eller fanta? -fanta

25. Pizza eller kebab? - pizza

26. Randigt eller prickigt? - randigt

27. Älska eller älskas? - både och

28. Leva eller dö? - leva.


Antal

29. personer du älskar? - närmsta

30. personer du hatar? - många!

31. personer som sakt jag älskar dej? - flera olika.

32. glassar du ätit på en dag? - typ 3.

33. personer du saknar just nu? - typ flera st.

34. gånger ditt hjärta brustit? - vet inte.


vem

35. vill du kyssa/ pussa nu? - just nu ingen.

36. ska du träffa imorn? - venne.

37. sjöng du senast för? - elli vast oserriöst! haha.

38. spelade du tv-spel med senast? - ingen spelar inte tv-spel.

39. vill du kasta en sten i huvet på? - många.

40. vill du sova brevid inatt? - ingen.

41. sitter i närheten av dej? - ingen.

Av christine Berglund - 21 juni 2011 22:16

   
fotad av www.annasfantasi.blogg.se

ella säg om jag ska ta bort bilden.

Ovido - Quiz & Flashcards