stinaberglund

Alla inlägg under mars 2011

Av christine Berglund - 30 mars 2011 14:25

hej jst nu sitter jag och desse å ange och äter kakor mummsssss!

men iaf blir de att dra till backen idag eller nåjag men sen ska vi typ dra till mej om dom vill de men vi får se de sen jag men nu ser vi tv och ska snart lyfta arslet.   

men nu ska jag dra och vara soci. / stina berglund   

Av christine Berglund - 27 mars 2011 22:04

                     

Av christine Berglund - 26 mars 2011 18:08

hej just nu sitter jag och ange och ringer runt och svamlar lite heheh LITE.

men iaf så blir de att ange sover här. fettt kkul de kanske blir att basta eller nå.

ja men vi ska typ bo i en koja som vi har byckt men de känns som om man är levande begravd. obehagligt omg jag dör. Då vi ringde anders så frågade han oss om vi låg under jorden och vi sa ja ungefär så stina håller på dööööö. omg ange måste rädda mej ANNARS.. / stina berglund.


Av christine Berglund - 26 mars 2011 11:22

 
Ovido - Quiz & Flashcards